Firmagaver til enhver anledning
At give en firmagave til en medarbejder eller kunde er en fantastisk måde at vise taknemmelighed på. Uanset om det er som en tak for en god indsats, et jubilæum eller bare en velfortjent omtanke. Hos IDÉ House of Brands har vi vores styrke i at finde de helt rigtige gaver. Vi tilpasser gaver efter behov, sæson og budget og gør vores yderste for at tilfredsstille både kunder og ikke mindst jeres modtagere.
Mange virksomheder er gode til at vise taknemmelighed omkring påske, sommer og jul. Men hvad med at overraske med en gave, når de mindst venter det? Det kan glæde mere, end I tror.
Vil I gerne give jeres medarbejdere en helt særlig firmagave og samtidig slippe for det tidskrævende arbejde, som gaveindkøb kan være, er vores valgshop lige noget for jer. Det smarte koncept gør det muligt for den enkelte at vælge lige den medarbejdergave, han eller hun ønsker, hvilket mindsker spild og spreder glæde i virksomheden.
Hos valgfrigave.dk har vi med firmagaver online gjort det ukompliceret for jer at give jeres medarbejdere en gave, som de bliver glade for. Vores sortiment af medarbejdergaver indeholder større og mindre brands i topklasse så uanset, hvilken firmajulegave jeres medarbejdere vælger, får de et produkt af høj kvalitet. Se nærmere på de mange muligheder valgshoppen tilbyder inden for firmagaver online og find sommergaver, påskegaver, firmajulegaver og meget mere eller bliv inspireret af vores flotte udvalg af bæredygtige gaver.
Tips til firmagaver som rammer plet
Vi har stor erfaring med at udvælge gaver til medarbejderne sammen med vores kunder. Vi ser, at der især er 3 punkter, der bidrager til, at gaven rammer.
1. Lad de ansatte vælge gaven. Det er svært at vælge én gave, der gør alle glade. Bestil en valgshop på Valgfrigave.dk, hvor I kan vælge op til 24 forudvalgte gaver, der afspejler jeres budskab og lad medarbejderen vælge den gave han/hun ønsker sig mest.
2. Gaver udfra virksomhedens værdier. En gave, der er gennemtænkt og baseret på virksomhedens værdier og mål, er altid det bedste udgangspunkt. Hvis virksomheden har en grøn profil, skal gaven afspejle dette. Hvis du vil kommunikere noget meget specifikt til modtageren, skal gaven afspejle det, du vil sige.
3. Tænk på brugsværdien. Det er ikke pengeværdien, der definerer, om gaven er vellykket. Undersøgelser viser, at det er produktets brugsværdi såvel som designet, der i høj grad bestemmer, om modtageren er tilfreds med gaven.